آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 
انشاالله 3 امتیاز مقابل فجر سپاسی را کسب می کنیم/می توانیم شگفتی ساز باشیم
 
قاسم دهنوی در خصوص کسب 3 امتیاز در مقابل گهر دورود، گفت: با تیم انتهای جدول بازی می کردیم که چیزی را برای از دست دادن نداشت و بازی را انتحاری شروع کردند. حملات خوبی انجام دادند ولی درخشش، مهدی ثابتی باعث شد تا حملات گهر به گل تبدیل نشود.


هافبک تراکتورسازی تبریز ادامه داد: ما منطقی بازی کردیم و توانستیم 2 گل به ثمر رسانده، 3 امتیاز را کسب کنیم و به رده دوم جدول رده بندی لیگ برتر بازگردیم.

بازیکن تیم تراکتور سازی در خصوص روند نتیجه گیری این تیم، بیان کرد: ما در هر بازی به دنبال 3 امتیاز هستیم و تیم روند رو به رشدی داشته است و تمام تلاشمان را به کار بسته ایم تا از کورس قهرمانی عقب نمانیم. انشاالله در دیدار های آینده نیز با قدرت بازی خواهیم کرد.

وی در خصوص بازی با فجر سپاسی، گفت: بازی مقابل این تیم نیز شرایط همانند بازی با تیم های پایین جدول را دارد و پر تعداد در خط دفاع بازی خواهند کرد و برای امتیاز گرفتن از تراکتورسازی می آیند ولی ما برای این بازی برنامه خاصی داریم تا انشاالله بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم. امیدارم خستگی بازی مقابل گهر در کارمان تاثیر گذار نباشد.انشاالله هوادارانمان را شاد کنیم.

دهنوی ادامه داد: اطمینان داشته باشند با حضور پورشورشان بازی نتیجه دار و خوبی را در مقابل فجر سپاسی انجام خواهیم داد تا خوشحالشان کنیم و با روحیه مناسب به مصاف الجزیره برویم.



دهنوی ادامه داد: بازی استقلال یک روز قبل از بازی ما برگزار شده است و این موضوع باعث ناراحتیمان می شود و متاسفانه نفرات زیادی نداریم و فرصت کمتری برای ریکاوری داریم. فدراسیون فوتبال برنامه ریزی خوبی را انجام نمی دهد.

بازیکن تراکتور سازی در خصوص حضور هواداران در بازی مقابل الجزیره، بیان کرد: هوادارانمان همیشه برایمان سنگ تمام گذاشته اند و انشاالله با حضور یار 12 و تشویق های خوبشان به ما انگیزه بدهند. امیداورم بتوانیم با موفقیت بازی های لیگ قهرمانان آسیا را انجام بدهیم.الجزیره بازی آسانی در تبریز نخواهند داشت.

وی در پایان،گفت: از هواداران پر شورمان تشکر میکنم و انشاالله با حضورشان در مسابقات آسیایی شگفتی ساز باشیم. اطمینان داشته باشند با حضور پورشورشان بازی نتیجه دار و خوبی را در مقابل فجر سپاسی انجام خواهیم داد تا خوشحالشان کنیم و با روحیه مناسب به مصاف الجزیره برویم.



منبع: آناج

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی، ،
برچسب‌ها: دهنوی, فجر سپاسی, 3 امتیاز, تراکتور, شگفتی ساز,
[ 30 / 11 / 1391 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب